ПРОГРАМИ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ У НАЙБІЛЬШИХ ГОТЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ СВІТУ
Анотація
Розглянуто типологію програм споживчої лояльності у найбільших готельних мережах світу в залежності від кількості учасників, переваг, наявності (відсутності) вступних бар'єрів для учасників. Підвищуючи лояльність клієнтів, готельні мережі частково відмовляються від ідеї максимізації доходів за рахунок клієнтів, встановлюючи прийнятні для них ціни. Проаналізовано програми споживчої лояльності серед відомих міжнародних готельних ланцюгів, виділено їх переваги та недоліки. Встановлено, що однією з привабливих сторін програми лояльності Marriott Bonvoy є можливість безкоштовного проживання на п’яту ніч, при цьому клієнти можуть переводити бали до авіакомпаній-партнерів та мають змогу покращувати категорію номера. Програма лояльності Hilton дарує п’яту ніч проживання безкоштовно. Щоб скористатися цією можливістю, клієнти повинні мати елітний статус Hilton Silver, який дає право на покращення категорії номеру, безкоштовний сніданок та додаткові бали. Міжнародна готельна мережа Hyatt Hotels Corporation пропонує численні переваги в межах своєї програми лояльності, включаючи безкоштовні сніданки, скасування курортних зборів та плати за паркування під час винагородних ночей, а також гарантоване підвищення категорії номерів.Wyndham Rewards має партнерські відносини з Caesars Rewards від Caesars Entertainment. Це дає змогу всім учасникам об’єднати свої облікові записи й отримувати та використовувати бали у закладах Caesars; водночас учасники елітного рівня можуть отримати відповідний статус. Щодо можливості заробітку балів, Choice має дві кредитні картки, розроблені у співпраці з іншими компаніями. Готельна мережа Accor містить безліч елітних та розкішних пропозицій. Бали в програмі ALL розподілені на чотири рівні привілеїв. Використовуючи всі переваги програми лояльності, можливо обмінювати зібрані бали на поїздки у таксі, оренду автомобілів та подорожі залізницею.Серед типів програм споживчої лояльності, які активно використовуються міжнародними готельними мережами, виділено наступні: винагороди, спеціальні ціни, безкоштовні послуги, партнерські програми.
Посилання
2. Customer Loyalty: How To Build It For Your Hotel. URL: https://surl.li/cicxkz
3. Elevate customer loyalty through tailored experience. URL: https://surl.li/gnomif
4. Hospitality Loyalty Trends for 2023 – Comarch and The Loyalty People Report. URL: https://surl.li/lumgtx
5. Hotel Loyalty Race: Hilton Gains on Marriott. URL: https://skift.com/2023/12/31/hotel-loyalty-race-hilton-gains-on-marriott/
6. How To Increase Hotel Customer Loyalty By Improving The Guest Experience. URL: https://surl.li/uqcqlv
7. Juga J., Juntunen J., Paananen M. Impact of value-adding services on quality, loyalty and brand equity in the brewing industry. International Journal of Quality and Service Sciences. 2018. Vol. 10. No. 1. P. 61–71.
8. The Importance of Customer Loyalty Programmes in the Hospitality Industry. URL: https://surli.cc/nkbqdy
9. Horozhankina N., Korneyev M., Farzullaev R. Marriott International’s place in international hotel chains. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. № 4 (88). C. 33–38.
10. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів. Проблеми економіки. 2020. № 3 (45). C. 118–125.