ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАННИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Ключові слова: автоматизація, інформаційний центр, інформаційне забезпечення, інформаційні технології, ресторанний бізнес

Анотація

Стаття присвячена розгляду сучасного інформаційного забезпечення процесів управління ресторанним підприємством. Досліджено сутність та охарактеризовано систему інформаційного забезпечення процесів управління ресторанним підприємством. Розглянуто складові елементи інформаційного забезпечення в управлінні ресторанним підприємством. Надано класифікацію інформаційних технологій відповідно категорій. Наведено переваги та особливості інформаційного забезпечення процесів управління ресторанним підприємством. Встановлено, що інформаційні технології є невідʼємною частиною ресторанного бізнесу, адже вони сприяють автоматизації та оптимізації процесів управління рестораном, поліпшують комунікацію з клієнтами, забезпечують швидке та зручне обслуговування, підвищують ефективність роботи кухні та дозволяють аналізувати дані для прийняття кращих управлінських рішень. Надано рекомендації щодо ефективного використання інформаційного забезпечення у закладах ресторанного господарства. Доведено, що інформаційне забезпечення управління ресторанним підприємством базується на використанні інформаційних технологій для збору, аналізу та оптимізації різних аспектів бізнесу. Це включає автоматизацію обліку товарів, управління персоналом, контроль за фінансами та взаємодію з клієнтами. Застосування інформаційних систем допомагає ефективніше вирішувати завдання у сфері ресторанного бізнесу. Інформаційне забезпечення ресторану відіграє ключову роль у забезпеченні ефективного та конкурентоспроможного бізнесу і його важливі аспекти включають: облік інгредієнтів та товарів, управління персоналом, фінансовий облік, маркетинг та CRM, технологічні інновації, системи управління замовленнями, автоматизовані системи управління запасами, програмне забезпечення для обліку і звітності, програми захисту від кібератак і збереження конфіденційності даних, а також інші технології, що полегшують роботу. Інформаційне забезпечення сприяє ефективному управлінню всіма аспектами ресторанного бізнесу, що важливо для досягнення успіху у цій галузі.

Посилання

1. Скопень М.М., Сукач М.К., Будя О.П., Артеменко О.І., Хрущ Л.А. Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : підручник / за ред. М.К. Сукача. К.: Ліра-К, 2017. 768 с.
2. Бишовець Л.Г., Куракін О.Б., Крижанівський А.І. Інноваційні технології обслуговування в сучасному ресторанному бізнесі. 2020. URL: https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/3215/2/БЛГ%2C%20КОБ%2C%20КАІ.pdf
3. Веретін Л.С. Інформаційне забезпечення як одна із передумов удосконалення управління продуктивністю підприємства. Ефективна економіка. 2015. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4469
4. Єгупова І.М. Особливості функціонування закладів ресторанного господарства: монографія / за заг. наук. ред. В.Г. Герасименко. Одеса: ОНЕУ, 2016. 262 с.
5. Самодай В.П., Кравченко А.І. Організація ресторанної справи: навч. посіб. Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. 424 с.
6. Шушакова І., Свистун А. Інформаційні технології в управлінні підприємствами ресторанного господарства. Економіка та суспільство. 2021. № 25. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/ journal/article/view/292
7. Швиденко М.З., Касаткіна О.М., Швиденко О.М. Інформаційні технології : навч. посіб. К.: ЦП «Компринт», 2019. 571 с.
Опубліковано
2023-12-18
Як цитувати
Небаба, Н. О., Кучер, М. М., Язіна, В. А., Сайгак, Є. Л., & Головко, Н. О. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАННИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Системи та технології, 66(2), 132-139. https://doi.org/10.32782/2521-6643-2023.2-66.15
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА