КОМПЛЕКСНИЙ АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ 2D-ТРАНСФОРМАЦІЙ В ГРАФІЧНИХ ВЕБ-РЕДАКТОРАХ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ АФІННИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
Анотація
В даній статті представлено комплексний алгоритм оптимізованої реалізації 2D-трансформацій в графічних веб-редакторах на основі методів афінних перетворень. Об’єктом даного дослідження є алгоритми та методи афінних перетворень для реалізації 2D-трансформацій у графічних веб-редакторах. Дослідження спрямоване на застосування принципів цих трансформацій та їх впливу на графічні об’єкти, а також на пошук ефективних рішень для їх реалізації. Проведено аналіз основних існуючих алгоритмів та методів реалізації 2D-трансформацій, таких як алгоритми Брезенхема та Ву для візуалізації прямих та кривих ліній, алгоритми заповнення областей, що використовують методів афінних перетворень. Тому питання удосконалення та спрощення алгоритмів та методів афінних перетворень для реалі- зації 2D-трансформацій в графічних веб-редакторах є актуальним та важливим для сучасного веб-дизайну та розробки. В роботі розглянуті основні алгоритми афінних перетворень, що забезпечують реалізацію функцій масштабування, повороту, зсуву, перекосу та їх взаємодію з графічними об’єктами. Запропонований алгоритм включає основні переваги реалізації наведених функцій та дозволяє створювати більш ефективні та високоякісні графічні додатки, забезпечуючи при цьому більшу функціональність та продуктивність. Застосування такого підходу створює нові можливості для розробки та використання нових типів веб-редакторів в галузі веб-дизайну. На основі запропонованого алгоритму розроблено веб-застосунок за допомогою якого можна створювати різноманітні перетворення та анімації фігур на площині. Результати проведеного тестування підтверджують ефективність та можливість застосування запропонованого підходу у реальних проектах з розробки графічних веб-редакторів для роботи з 2D-трансформаціями.
Посилання
2. W3Schools – CSS Transforms[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.w3schools.com/css/css3_2dtransforms.asp.
3. MDN Web Docs – transform–origin [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://developer.mozilla.org/en–US/docs/Web/CSS/transform–origin.
4. Tutorialspoint – Computer Graphics 2D Transformation. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.tutorialspoint.com/computer_graphics/2d_transformation.htm.
5. Frederic Wang. Decomposition of 2D–transform matrices. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://frederic–wang.fr/decomposition–of–2d–
6. Wikipedia – Bresenham’s line algorithm. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham%27s_line_algorithm.transform–matrices.html
7. James D. Foley. Computer Graphics: Principles and Practice 2nd Edition / James D. Foley, Andries van Dam, Steven K. Feiner, John F. Hughes // The System Programming Series, Addison-Wesley Publishing Company, 1996, 1250 p.
8. Addison–Wesley W3C Editor’s Draft – Chapter 8: Coordinate Systems, Transformations and Units. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.w3.org/TR/SVG/coords.html.
9. Wikipedia – Bounding volume. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Bounding_volume.
10. VueJS Framework Documentation. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vuejs.org/.
11. MDN Web Docs – Window: requestAnimationFrame() method. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://developer.mozilla.org/en–US/docs/Web/API/window/requestAnimationFrame