КОНСТРУКЦІЙНЕ УДОСКОНАЛЕННЯ КОЛІСНОГО РУШІЯ ВІЙСЬКОВОГО АВТОМОБІЛЯ
Анотація
Рух автомобіля здійснюється завдяки навантаженню колісного рушія силами: гравітаційною силою та дотичною силою тяги, що іноді приводить до затримки руху обертання шини при її деформації, а також не повною реалізації потужності, яку створює двигун і яка передається на колісний рушій. В статті розглянуті питання та приведенні елементи теорії військового автомобіля з конструкційним удосконаленням колісного рушія військового автомобіля, а також теореми про зміну кінетичної енергії такого колісного рушія. Технологічна схема розробленої удосконаленої конструкції колісного рушія дозволяє процес передачі руху автомобілю здійснювати за рахунок кінематично-пов’язаного з ним рухливого додаткового колеса, перетворення енергії підведеної до колісного рушія в керований відносно осередком його маточини та зі складанням тягового зусилля автомобіля з переносною силою, яка є допоміжним фактором до інноваційної технології його переміщення. Науковий та практичний напрям роботи полягає в тому, що вперше розглянута технологія в якій при обертанні колісного рушія по дорозі застосовано закон зміни механічної енергії шляхом застосування колісного рушія з кінематично-пов’язаним з ним додатковим колесом. Методологією дослідження являлося встановити математичний зв’язок між швидкістю циклічного переміщення додаткового колеса, яку пов’язано з осередком маточини автомобільного колеса, а це дозволяє підвищити дина- мічну рухливість безпосередньо автомобіля. Результатом дослідження є розробка елементів теорії військового автомобіля з новою конструкцією колісного рушія з кінематично-пов’язаним з ним додатковим колесом що дозволяє підвищити динамічну рухливість безпосередньо автомобіля. Цінність проведеного дослідження, результати проведеної роботи дозволять зробити внесок в галузь автомобільного виробництва. Запропонована модель автомобіля з новою конструкцією колісного рушія з кінематично-пов’язаним з ним додатковим колесом придатна для використання з метою ефективної реалізації потужності двигуна з перетворенням її в тягове зусилля на колесі.
Посилання
2. Ганзюк М. О. Аналіз конструкцій та розрахунок автомобілів : конспект лекцій для студентів спеціальності 7.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство» денної та заочної форм навчання) Луцький національний технічний університет. Луцьк, Україна. 2011. 249 с.
3. Кубіч В. І. Особливості конструкції . всюдихідних комбінованих колісних рушіїв : навчальний посібник. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка. 2020. 195 с.