АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ INSTAGRAM-МАГАЗИНУ ДЛЯ УСПІШНОГО БІЗНЕСУ

Ключові слова: Instagram-магазин, електронна комерція, маркетинг, реклама, соціальні медіа.

Анотація

Розвиток соціальних медіа та електронної комерції привів до нової ери у підході компаній до маркетингу і продажів, а також використанню новітніх компʼютерних технологій для досягнення фінансового прибутку. Instagram, як одна з найпопулярніших платформ соціальних медіа, також став ефективним інструментом для бізнесу для охоплення потенційних клієнтів і просування своїх продуктів або послуг. Робота спрямована на дослідження використання Instagram-магазина як ефективного інструмента для успішного ведення бізнесу. У статті розглянуто вплив реклами в Instagram-магазині на використання соціальних медіа та електронної комерції. Підтверджено, що аналіз даних з Instagram-магазину важливий для вдосконалення стратегій маркетингу та продажів. У дослідженні описано різні видів ефективного використання Instagram-сторінки для бізнесу, таких як збільшення продажів, формування бренду, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності існуючих та використання інсайтів з Instagram-магазину для покращення стратегій маркетингу та продажів. У статті також наголошується на важливості аналізу даних Instagram-магазинів для покращення стратегій маркетингу та продажів. Дослідження демонструє, що для успіху в соціальних медіа, бізнес-власникам необхідно ретельно аналізувати та вдосконалювати свої рекламні кампанії, а також використовувати наявні інструменти, такі як Facebook Ads Manager, для досягнення максимального результату. Співбесіди з керівництвом магазину показали, що використання Instagram сторінки було ефективним для залучення нових клієнтів і покращення впізнаваності бренду магазину. Аналіз наявних досліджень і публікацій підтвердив потенціал Instagram для бізнесу, а також важливість використання інформації для вдосконалення стратегій маркетингу та продажів. Зроблено висновок, що Instagram-магазин є важливим засобом для збільшення продажів в електронній комерції, напрям дослідження є актуальним для бізнесу, а використання і розвинення саме Instagram-магазину є потенціалом для збільшення продажів, залучення нових клієнтів та покращення впізнаваності бренду.

Посилання

1. Putri E., Education E. An impact of the use Instagram application towards students vocabulary. Pustakailmu. 2022. Issue 2 (2). P. 1–10.
2. Agung N. F. A., Darma G. S. Opportunities and challenges of Instagram algorithm in improving competitive advantage. International Journal of Innovative Science and Research Technology. 2019. Issue 4 (1). P. 743–747.
3. Haenlein M., Anadol E., Farnsworth T., Hugo H., Hunichen J., Welte D. Navigating the New Era of Influencer Marketing: How to be Successful on Instagram, TikTok, & Co. California management review. 2020. Is. 63 (1). P. 5–25.
4. Vraga E. K., Kim S. C., Cook J., Bode L. Testing the effectiveness of correction placement and type on Instagram. The International Journal of Press/Politics. 2020. Is. 25 (4). P. 632–652.
5. Van Driel L., Dumitrica D. Selling brands while staying “Authentic”: The professionalization of Instagram influencers. Convergence. 2021. Is. 27 (1). P. 66–84.
6. Ellington M., Connelly J., Clayton P., Lorenzo C. Y., Collazo-Velazquez C., Trak-Fellermeier M. A., Palacios C. Use of Facebook, Instagram, and Twitter for recruiting healthy participants in nutrition-, physical activity–, or obesity-related studies: a systematic review. The American Journal of Clinical Nutrition. 2022. Is. 115 (2). P. 514–533.
7. Cotter K. Playing the visibility game: How digital influencers and algorithms negotiate influence on Instagram. New media & society. 2019. Is. 21 (4). P. 895–913. 8. Садило Н. М. Instagram як феномен сучасного бізнесу. Соціально-гуманітарний вісник. 2019. Випуск № 25. С. 187–193.
9. Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Випуск № 4 (2). С. 61–71.
Опубліковано
2023-07-14
Як цитувати
Лаврик, В. Р., & Тягунова, М. Ю. (2023). АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ INSTAGRAM-МАГАЗИНУ ДЛЯ УСПІШНОГО БІЗНЕСУ. Системи та технології, 65(1), 46-52. https://doi.org/10.32782/2521-6643-2023.1-65.6
Розділ
КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ